31/10/2013

Boston, the fall and the pumpkins

Early this month I spent some days in Boston attending a one-week course on a nearby college and visiting friends. Despite the warm weather that welcomed me on the first day (one week later it would rain most of the time), the signs of the new season where clearly visible all around the city. Pumpkins were everywhere you looked around, in windows, on doorsteps, in pies, in cocktails... And the leaves had just started changing colours. Deep reds and bright yellows. Beautiful. There was no doubt the parks and gardens had seriously turned the autumn mode on!

---

A principis de mes vaig passar un dies a Boston fent un curs a un centre de la vora, i de passada, visitant a uns amics. Malgrat el sol i la bona temperatura que feia el dia de la meva arribada (una setmana més tard plouria sense parar), els senyals de la nova estació eren ben visibles a cada racó de la ciutat. Hi havia carabasses per tot arreu, a les escales de les portes, a les finestres, als pastissos, als còctels... I els colors de la temporada ja es feien notar a les fulles dels arbres. Vermells intensos, grocs brillants. Preciós. No hi havia cap mena de dubte que parcs i jardins estaven totalment immersos en el mode tardor.


Over the weekend I stayed at my friends' place, who kindly spent the whole Saturday wandering around Boston with me. They gave a tour, showed me every hidden corner of the city, and even brought me to a concert at the Boston Philharmonic (Thank you guys!). On Sunday, rainy Sunday, I spent most of the time drinking tea and coffee (and eating cakes). It was autumn after all... Some addresses:

++ My first brunch in the city, a Morning Monte Cristo at Trident Bookseller & Cafe (in Newbury St)

++ Eggs Florentine at Panificio (in Charles St, the commercial spine of Beacon Hill)
++ Bagel & Capuccino at the South End Buttery (in the Boston’s historic district)
++ Friends & sushi, opposite Fenway Park: Basho Japanese Brasserie
++ A good chat, wine and Black Angus Sliders at Church
++ A classic Assam organic at Tealuxe (in Harvard Square)
++ Or a "relaxing cup" of chai latte at Neighborhood's Coffee & Crepe
++ My favourite, Tatte Cambridge, the perfect place to shelter on a rainy day.
++ A cocktail with views at Top of the Hub
++ Cheers, the pub where everybody knows your name...
++ And the Haymarket, the oldest open-air market in the country (go for a visit at the end of the day)

El cap de setmana em vaig quedar a casa dels meus amics, que molt amablement em van acompanyar el dissabte per tot Boston. Em van preparar un petit tour i em van ensenyar els racons amagats de la ciutat. Inclús em van portar a un concert de la Boston Philharmonic Orchestra (Gràcies nois!). Diumenge, el diumenge plujós, vaig passar la major part del temps bevent te i cafè (i menjant dolços). Al cap i a la fi estàvem a la tardor, no?. Algunes adreces:

++ El meu primer brunch allà, un Morning Monte Cristo al Trident Bookseller & Cafe (a Newbury St)

++ Eggs Florentine al Panificio (a Charles St, el carrer comercial de Beacon Hill)
++ Bagel & Capuccino al South End Buttery (al districte històric de Boston)
++ Friends & sushi davant Fenway Park: Basho Japanese Brasserie
++ Una bona conversa, una mica de vi i unes Black Angus Sliders (mini burguers) al Church
++ Un clàssic Assam orgànic al Tealuxe (a Harvard Square)
++ O una "relaxing cup" of chai latte al Neighborhood's Coffee & Crepe
++ El meu favorit, Tatte Cambridge, el lloc perfecte per aixoplugar-se en dies grisos
++ Un còctel amb vistes al Top of the Hub
++ Cheers, el pub on tothom sap el teu nom...
++ I el Haymarket, el mercat a l'aire lliure més antic del país (interessant fer una visita a última hora del dia)

27 comments:

  1. Love the vibe I'm getting from these photos. I'd be interested in visiting Boston one day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boston is perfect for a weekend, if you eve had the opportunity to visit the city don't miss the chance!

      Delete
  2. I love it when you do a travel log. Boston looks like SUCH a wonderful city- you've really captured the mood of the place. Nice one- I want to go there one day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Shu Han! The NY diary is still to come. Soon. Or I hope so ;-)))

      Delete
  3. Això de que els del lloc on vas, et mostrin els recons amagats i desconeguts d'una ciutat, és un gran actiu que permet defuigir de les zones i rutes turístiques. Grans imatges ens has ofert!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, em vaig deixar portar pels meus amics i va ser genial, però també vaig tenir temps d'explorar la ciutat 'on my own', cosa que no faig habitualment i em va agradar anar l'experiència.

      Delete
  4. snifff....quina melangia m'ha entrat!!! Quines fotos mès xules Montse... bufff... quina pasada!!! Que maca es Boston...no la conec, però per les fotos es veu fantástica!
    Petons......................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Em va agradar molt Boston, la veritat. La propera vegada que creuem el "charco" a veure si puc anar a Chicago!!

      Delete
  5. Aaaaiii Boston! Quins records, ara fa un an y que hi vaig estar i me'n vaig enamorar! Ma germana no para d'enviar fotos i ja la sento part de mi. Gràcies per compartir aquestes imatges tan boniques :)
    Petons
    Sandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. La veritat és que no tenia moltes referències abans d'anar-hi i la ciutat em va sorprendre molt positivament. Ara està espectacular amb els colors de tardor, quina sort ta germana de poder disfrutar-ho!

      Delete
  6. Gràcies per aquest tour fotogràfic per Boston!!! si ja tenia ganes d'anar-hi... ara més!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Molt recomanable Eva, sobretot ara a la tardor.

      Delete
  7. Boston! Mmmmm, ganes de Boston!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Marató és a la primavera, si t'animes ja ho saps ;-)))

      Delete
  8. Quines fotos més maques! segur que una bonica ciutat!

    petonets

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí que és bonica Lídia, no m'ho esperava.

      Delete
  9. Com sempre les teves fotografies ens fan viure a tots una miqueta del que tu veus!!! petons!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gràcies Sussi! I les que em deixo per penjar ;-)

      Delete
  10. Beautiful pictures! :) Boston is on my To-Go List! xx gemma @ andgeesaid.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank Gemma, Boston looks really beautiful in autumn.

      Delete
  11. Ets fantàstica nena, un reportatge sense comparació! Boston és d'aquelles ciutats que m'agradaria visitar alguna vegada. Amb les teves fotos m'ho confirmes.
    Una abraçada Montse. Per a febrer una trobada a Tarragona, fa?
    Nani

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fet! bloquejo l'agenda del febrer!!! Gràcies ;-)

      Delete
  12. M'he oblidat de dirte que les magranes són del mateix color que les que vaig veure a Jordània. Rosades rosades!
    Nani

    ReplyDelete
  13. Que lindos días que pasaste Montse! El otoño en esa zona siempre es divino.

    ReplyDelete
  14. Unes fotografies fantàstiques!
    Bon diumenge

    ReplyDelete
  15. Hola Montse! quines fotos més xules!!! quins colors! m'estic perdent bones receptes... he vist de reüll l'anterior i me n'hi vaig de seguida! petó

    ReplyDelete
  16. I definitely wanna try the tuna recipe one day. I'm a big fan of fish! My first thought when I saw the pictures of Boston was "Wow, it looks so much like Amsterdam!", beautiful, cozy and charming.

    ReplyDelete